4 Ocak 2018 Perşembe

Dev İspanyol İndirimi Başladı

Sizlere bomba gibi bir indirim haberi ile geldim.Biz bayanlar alışveriş yapmayı severiz.Bunun yanı sıra  alacağımız ürünlerin aciliyeti yoksa  indirimleri takip edip almak daha çok işimize gelir.Alışveriş yapacağımız tutar ile tek parça almak yerine iki hatta üç parça eşya almayı severiz.
İnditex indirimini daha önce duymuş muydunuz ? Nedir bu İnditex allah aşkına son bir haftadır her yerde karşımıza çıkıyor. Hemen açıklıyorum.İnditex İspanyol markaları bünyesinde bulunduran ve Zara'nın başı çektiği şirketler topluluğudur.Bu toplulukta hangi markalar yer alıyor?Zara,Pull And Bear,Mango,Oysho,Bershka,Massimo Dutti,,Stradivarius,Uterqie..
Şimdi İnditex grubu bilgim doğrultusunda senede bir defa bu markalarda %50ye %70'e varan dev indirimlere gidiyor.Biz işte şu anda tam o dönemdeyiz.Bu indirimler 3 Ocak akşamı başladı ve yaklaşık 3-4 hafta sürüyor olucak.Öncelikle online indirimler ile başlayan bu indirim artık tüm mağazalarda da mevcut.Fakat alışverişinizi son zamanlara bırakmamanızı tavsiye ediyorum çünkü çok çabuk tükeniyor benden söylemesi.
Bende son zamanlarda aksesuar eksiğimi tamamlamak istiyordum.Böyle bir indirim benimde çok işime geldi.Mango'dan bir kaç parça aksesuar gözüme kestirdim.İndirim ile bu aksesuarlar normal bir bujiteri mağazası ile aynı fiyata denk geliyor ve ben zaten yaşadığım yerde zevkime uyan bir bujiteri mağazası bulamıyorum.Bu alışveriş benim içinde oldukça karlı olucak.


7 yorum:

  1. bugün şöyle bir baktım da pek bir şey beğenemedim daha yarın daha detaylı bakacağım :-))

    YanıtlaSil
  2. Evet hepimizin beklediği indirimler başladı,kaçırmamak lazım.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Zara da öyle bir kasa kuyruğu vardı ki anlatamam, neredeyse mağazanın çıkış kapısına kadar uzanıyordu.Vaktim fazla olmadığından elimdekileri bırakmak zorunda kaldım.Ilk günler aldin aldın sonra beden kalmıyor maalesef..Bu güzel duyuru için teşekkürler..
    Bu arada takipteyim,bana da beklerim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet mağazalarda çok kuyruk varmış.Herkes bu indirimleri bekledi normal sanırım bu durum :) Kargo teslim süreleri bile çoğunun 10 gün

      Sil