6 Eylül 2017 Çarşamba

Güzellikte İlham Kaynağınız Nedir ?

      Dış görünüşünüze önem verir misiniz ? Önem veriyorsanız güzellik için neler yaparsınız ? Peki kişisel bakımınızda hangi önerilere kulak asarsınız ? Sorular soruyorum çünkü son zamanlarda dış görünüşüme oldukça önem vermeye başladım.Yaşın 30 'a yaklaşmasından mı yoksa saçımda ilk beyazımı gördüğümden midir bilmiyorum .. Gelin biraz fikir alışverişi yapalım ..


Bakıma önce kilo vermeyle başladım.Son bir yıldır hamur işini oldukça abartmış durumdaydım.Yaklaşık 2 haftadır yediğime içtiğime aşırı dikkat eder oldum. En önce ekmeği kesmek ile işe başladım tabii ki .. Salata ve meyveye de hayatımda fazlaca yer açtım.İlk günler oldukça zorlandım.Açlıktan rüyamda pasta börekler görüyordum durumum o derece vahimdi.
Kilodan sonra sıra saç ,cilt bakımı vardı ki bu konuda oldukça tecrübesizim.Bu yüzden internette ufak araştırmalara başladım. Araştırma yaparken karşıma Elele çıktı.Sitenin güzellik kategorisinde kendimi kaybettim diyebilirim.Meğer ne kadar uzaklaşmışım kendimden..
Saç bakımı ile ilgili beni oldukça aydınlatan bir yazıyla karşılaştım hatta sizede faydalı olacağını düşünüyorum bu yazıyı okuyarak saç bakımı hakkında detaylı bilgilere sahip olabilirsiniz. BURADA.. ..Yaz dönemi çok sık şampuan değiştirmek zorunda kaldığım için saçımda kepekler oluşmaya başlamıştı . Bu yazıda benim en hoşuma giden bilgi zeytinyağının kepeğe iyi gelmesi oldu.Sizler saç bakımınız için neler yapıyorsunuz.Uyguladığınız doğal maskeler var mı ?


Cilt bakımında şu sıralar çok birşey yapmıyorum.Yalnızca yüzümü kuru hissettiğimde garnier nem dengesi kremimi kullanıyorum. Maske olarak hangi maskeyi kullansam benim cildime iyi gelir bilemediğim ve denemekten de çekindiğim için herhangi bir maske uygulamıyorum.Yalnızca bildiğim ve nadir olarak yaptığım kahve telvesi peelingi var o kadar.Sizlerin bu konuda bana önerisi olursa çok sevinirim.


Bakım denilince akla yalnızca cilt bakımı gelmemeli tabi ... Dış görünüş giydiğimizi yakıştırmakta çok önemli.Birde moda olan parçaların kendimize yakışanını seçtikmi kişisel bakımımızı tamamlamış oluyoruz.Elele'nin sitesine girince yalnızca güzellik kategorisi ile sınırlı kalmayıp modaya da el atıyorum.Bakıyorum hangi parçalar son zamanlarda moda olmuş, hangi marka nasıl koleksiyon hazırlamış..Ünlüler neler giyiyor..Bakıyorum ki siteye girince epey zaman geçmiş..
Ne olursa olsun bir bayan dönemsel olarak değil her zaman bakımlı olmalı ve bunu uygulayıp günde belli bir süre kendimize ayırmalıyız.O zaman kendimizi daha mutlu hissediyoruz.Çünkü biz bayanlar şımarmayı seviyoruz...
Eminim ki bir çoğunuzun ufak tefek bakımı için uyguladığı yöntemler vardır. Söyleyin bakalım sizin güzellikte ki püf noktanız nedir ?


2 yorum:

  1. Kadınların yapabileceği bakımların sonu yok gibi artık gerçekten 😄😄

    YanıtlaSil
  2. Bakimli olmak insani motive ediyor 😊

    YanıtlaSil