21 Mayıs 2017 Pazar

2017 Yaz Dekorasyonu


Son zamanlarda en büyük merakım ev eşyaları.Nasıl olmasın ki günün çoğunu evimde geçiriyorum.Üstelik hayatımızda instagram denilen bir gerçek var.Bizde bu sayede tüketim çılgınlığına kapılıp gidiyoruz.
Konumuz 2017 yaz dekorasyon modası.Bu yaz belli ki çok geç gelecek.Çünkü hala tam anlamıyla havalar ısınmış değil.İtiraf edelim ki yazı çok özledik.Bu da cıvıl cıvıl renklerin barındığı bize yazı anımsatan her objenin dikkatimizi çekmesine sebep oldu.
2017 yazının dekorasyon modası Tropikal desenler..
Dekorasyonda Tropikal esintileri evimizde nasıl sağlayabiliriz ? 
Odanızda tropikal bire dekor oluşturmak isterseniz yararlanmanız gereken renkler sarı,çimen yeşili,fuşya ...
Dekorasyona başlarken işe öncelikle kırlentlerden başlayın! Kırlent desenleri bir odanın istediğiniz tarza bürünmesini sağlayacak en önemli unsur.
Ardından odanızdaki örtüleri değiştirin.Ben salonumdaki orta sehpama runner sererek kırlentlerim ile uyumlu bir hava yakalamak istedim.Sizde bu şekilde yapabilirsiniz.
Tropikal desenler de objeler kullanın.Bu objeler ananas,yaprak,hasır,flamingo,kaktüs detaylı olabilir...
Çok masraf yapmadan ufak dokunuşlarla evinizin havasını değiştirmeniz mümkün.
Tropikal Desenli kırlent ve runner: BC Home
Ortadaki sarı renkli kırlent https://www.instagram.com/ss_tasarm/
Yaprak Supla & Ananas objeleri https://hobimarketim.com/
Sunum tabağı ve kahve yanı su bardağı : Porland


3 yorum:

  1. Kırlentlere bayıldım ... Desenleri çok hoş

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli renkler ! Tam yaz :)

    YanıtlaSil
  3. çok şık objeler gerçekten , instagram'ın tüketim konusundaki etkisi ise hafife alınmayacak boyutlara ulaştı maalesef

    YanıtlaSil